elewacja_Dyskont
logo Dyskont na podstronę
Dyskont podstrona
Postępująca ewolucja sklepów wywodzących się z segmentu dyskontów w kierunku supermarketów sprawia, że na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w klasycznym formacie dyskontowym. Rosnąca świadomość zakupowa sprawia, że dzisiejszy konsument poszukuje markowych produktów w niskich cenach. Jednocześnie mamy do czynienia z niskim zaufaniem do marek własnych.

Nowatorski na polskim rynku koncept sklepów marki Dyskont Czerwona Torebka wyróżnia podstawowe założenie projektu: sprzedajemy produkty wysokiej jakości w niskich cenach. W ofercie Dyskontów znajdą się produkty znanych i rozpoznawalnych marek pochodzące od kluczowych producentów na polskim rynku.

Cechy wyróżniające projekt Dyskont Czerwona Torebka:

  • zoptymalizowana sala sprzedaży o powierzchni już od 600 m2
  • przestronny, bezpłatny parking
  • wąski, ale głęboki asortyment wyselekcjonowany na podstawie wnikliwych badań rynku
  • ekspansja na terenie całego kraju
rzut z góry Dyskont