Obiekty handlowe typu BIEDRONKA

W latach 1995 – 1997 wypracowaliśmy koncepcję i stworzyliśmy od podstaw ogólnopolską sieć sklepów dyskontowych pod marką Biedronka.

Po sprzedaży sieci zagranicznemu partnerowi kontynuowaliśmy wzajemną współpracę m.in. jako deweloper, czego efektem była realizacja inwestycji polegających na budowie 35 obiektów komercyjnych o łącznej powierzchni ponad 38.635 m2 przeznaczonych na sklepy pod marką Biedronka.

Wartość sprzedanego portfela nieruchomości wyniosła 140 mln PLN.

Galerie handlowe MINI PARK

W latach 2009-2010 zrealizowaliśmy cztery inwestycje polegające na budowie galerii handlowych pod marką własną MINI PARK. Do dyspozycji zarówno dużych sieciowych podmiotów jak i znanych lokalnych najemców oddano ponad 11.843 m2 powierzchni najmu.

Głównym założeniem projektu było stworzenie dla klientów miejsc, gdzie spędzą miło czas i w komfortowych warunkach zrobią szybkie i ekonomiczne zakupy. Przedmiotowe nieruchomości szybko zyskały dużą popularność i stanowią dziś znane i charakterystyczne punkty handlowe w Kaliszu, Goleniowie, Płocku i Wolsztynie.

Wartość sprzedanego portfela nieruchomości wyniosła 58,7 mln PLN.

Pasaże HANDLOWO - USŁUGOWE

Obserwując zmieniające się trendy na rynku powierzchni komercyjnych opracowaliśmy projekt stworzenia ogólnopolskiej sieci pasaży handlowo – usługowych Czerwona Torebka. Dostrzegliśmy, że aktualne zwyczaje konsumenckie generują znaczący potencjał dla rozwoju małych formatów handlowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, w latach 2010-2014 wybudowaliśmy i oddaliśmy do użytkowania 66 parterowych obiektów handlowo-usługowych o łącznej powierzchni najmu ponad 44.000 m2. Dziś mieszkańcy 59 miast Polski mogą cieszyć się z szybkich, codziennych, komfortowych zakupów korzystając z bogatej oferty dobrych jakościowo towarów i usług.

Wartość sprzedanego portfela nieruchomości wyniosła 200 mln PLN.